Saturday, December 13, 2014

#Penantian Itu Satu Kemanisan#




Untukmu yang jauh disana,
Berdinding jarak dan waktu,
Berbatas ruang diantara kita..
Masihkah kau jaga hatimu untukNYA?
Masihkah terpahat kerinduanmu padaNYA?

Untukmu yang jauh disana..
Ku harap kau slalu menjaga hatimu..
Seperti disini aku menjaga hatiku..
Semoga cintamu pada_NYA menjagamu dari angin2 keburukan yang mampu membuatmu lalai akan
perintah_NYA..

Semoga kasihmu pada_NYA membuatmu mampu bertahan
dalam perpisahan yang sementara ini..

Jika aku disini menanti, ku harap kau disana menjaga..
Jika aku disini berdo’a, ku harap kau disana setia..
Aku tak berharap di pertemukan denganmu..
Tapi aku meminta dipersatukan dalam cinta_NYA..

Aku tak berharap
kesempurnaanmu. .
Karana aku ingin melengkapinya
dengan kekuranganku..

YA RABBANAA..
Yang kami inginkan hanyalah kesempurnaan cinta_MU..
Kerana hanya begitulah tidak akan ada rasa terluka dan kecewa pada akhirnya..

Untukmu yang jauh disana..
Semoga ALLAH senantiasa menjaga agamamu..
Kerana agamamu yang
membuatku jatuh cinta padamu..
Jika memang namamulah yang tertulis di LAUHUL MAHFUDZ..
Semoga ALLAH meredhai kita bersatu dalam cintaNYA..
Semoga ALLAH memberikan balasan terbaik atas doa2 yg kita panjatkan.......

Aamiin Ya Robbal'Alamiin



No comments:

Post a Comment